środa, 19 sierpnia 2009

Środa - 19.08

20:53 - Hej! Małachowski na razie prowadzi w rzucie dyskiem. Pierwsza próba i rekord Polski pobity o 2,16metra!

Nastał wieczór. Psy
szczekają, samochody krążą. Krew w żyłach płynie. Co to będzie? Co to będzie? Ciemno wszędzie, duszno wszędzie! Grad, Gradowi gradobicie.

17:29 - Albo zobaczcie z czym wyrus wyskoczył? Jakie zadanie szachowe!

17:00 - Nabrałem jakiegoś dziwnego obrzydzenia do pisania. Może przeczytałem o jeden tekst za dużo? Wczoraj wykasowałem się z twittera, gdy dosłownie fizycznie odczułem jak bardzo jestem tam obcy. Czas chyba poddać się weryfikacji. Jeszcze raz spokojnie przemyśleć swoją obecność w sieci.
Z drugiej strony wystarczy, że natknę się na coś takiego jak tekst Foxia, zaraz ciągnie wilka do lasu. Mnie ciągnie do klawiatury, ale jak już siedzę i piszę czuję niesmak.
Diabli nadali takie samopoczucie.

3 komentarze:

  1. Ja bym nie kasował, tylko zrobił przerwę. Twitter to przecież zbieranina ludzi z najrozmaitszych parafii, od ściany do ściany. Ja mam w kontaktach ludzi nie tylko z mojej bajki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Pawle

    Już, prawda, skasowałem. Trochę mi szkoda, ale co tam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. @JJ - a to nie wiesz, że to skasowanie na Twitterze jest na niby? Igła się skasował na początku przez pomyłkę. Luknij do maila, który musiałeś dostać z Twittera przy kasacji. KOnto w całości można przywrócić chyba przez 3-6 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń