sobota, 1 sierpnia 2009

NIedziela - 2.08

Dałem plamy zrywając ciągłość blogowania na blogu codziennym, ale miałem sporo zajęć no i troszkę napisałem tekstów w sprawie Powstania, a za tekstami szły komentarze na które trzeba odpowiedzieć. A jak się zabrałem za pisanie tutaj to zaraz przychodzili goście. O!
W każdym razie, sorry.
Zacznijmy od tego nieszczęsnego prezydenta Stalowej Woli Jako dureń i straszydło próbował się wylaszczyć, dobrze, że na koniec młodziak radny utarł mu nosa.
Pod artykułem w Dzienniku, w komentarzach znalazłem bardzo celną uwagę dotyczącą nomenklatury w części opartej na tradycji przedwojennej, ale mało pasującą do dnia dzisiejszego. Bo faktycznie namnożyło się tych "prezydentów" Co to w ogóle znaczy?
Prezydent Stalowej Woli? Konina? itp...

W Salonie24 dobry tekst Tada9 o Owsiaku

Ewidentnie zbyt długi dla komentujących tam fanów rzeczonego. Można zauważyć dziwaczny kult otaczający Owsiaka. Jakaś nowa religia dla skrajnych idiotów?
Świadczyłoby o tym chociażby traktowanie Owsiaka, jego akcji, jego biznesów, programów, rozliczeń itp. jako jednej niepodzielnej całości wobec której należy zachować pełne szacunku milczenie, jeżeli tę całość albo jakiś jej fragment ma się zwyczajnie w dupie. To oburzenie, te ochy i achy...
Dobra. Nie będę się w niedzielę wkurzał. Dodam tylko, że na mnie to zupełnie nie działa. Ni cholery!

Sukces. Namówiłem Agę Kwiat by się pokazała tekstem na TXT Dobrze dziewczyna pisze. Może się szanowne grono ożywi.

17 - O, dostałem sms-a z pozdrowieniami z Amsterdamu, z "gay parade" czy jakoś tak. Bardzo prawicowy lansik. Tak dalej, tak dalej. Byłem w sklepie po napoje. Bez sensu. Po drodze więcej wypociłem niż przyniosłem w torbie. Muszę zacząć myśleć bardziej ekonomicznie. Zwierzęta tak nie postępują! W cieniu siedzą.
Dzisiaj niezwykły upał. do tego ciężkie powietrze i żadnego wiatru.
Oczywiście okazało się, że eurodeputowanym jadącym tyłem autostradą w Niemczech był dzielny Nitras.
Ponoć wjeżdżał w korek. Widzicie. Tam są korki na autostradach a u nas nie ma. Znowu jesteśmy górą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz